Meest gestelde vragen
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, je kunt ook als gast bestellen. Met een account heb je wel inzicht in je bestellingen en facturen.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Controleer eerst je spamfolder. Heb je nog niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Waar vind ik mijn factuur?
Je ontvangt je factuur per e-mail en je kunt deze ook terugvinden in je account.
Zijn de producten op voorraad?
De actuele voorraadstatus staat altijd vermeld op de productpagina.
Welke betaalmethodes accepteren jullie?
Wij accepteren iDEAL, PayPal, creditcard (Visa/Mastercard), Klarna en Bancontact.
Kan ik achteraf betalen?
Ja, dit is mogelijk via Klarna of AfterPay.
Ontvang ik een factuur of betalingsbewijs?
Ja, na je bestelling ontvang je automatisch een bevestiging en factuur per e-mail.